Що потрібно робити

Що потрібно робити?

Питання, на яке дуже просто відповісти й одночасно дуже складно. Кожна мережна компанія має свої маркетинг-план (схему винагороди своїх партнерів). Тому всі дії залежать від маркетингу-плану. У нашому випадку потрібно буде

1. Почати купувати для особистого споживання в компанії кілька продуктів, який ви звикли купувати через звичайну торговельну мережу. Ви самі вибираєте, які продукти хотіли б використовувати. Це може бути косметика, засоби по догляду за волоссям, вітамінні напої. Перелік складається з майже 200 найменувань, які зареєстровані в країнах СНД.

2. Вам потрібно буде навчитися в зручних ситуаціях почати поширювати інформацію про деякі продукти. Звертаю увагу не продавати продукцію, а поширювати інформацію.

3. Потрібно буде знайти людей, які захотіли б зайнятися такою ж діяльністю, як і Ви.

Яка буде допомога?

Кожна людина, яка починає займатися подібною діяльністю, одержує персонального наставника (інформаційного спонсора). Це та, людина, яка познайомила Вас із бізнес можливістю та продукцією. Ця людина зацікавлена у Вашому успіху, як  ніхто іншої. Ви одержуєте можливість брати участь у вебінарах від компанії та у вебінарах, які проводять ваші спонсори. Ви одержуєте можливість проходити навчання в сервісних центрах компанії та у загальних залах для навчання. Ви одержуєте право брати участь у системах промоушенів від компанії й від спонсорів (різні заохочувальні програми, поїздки на міжнародні конференції). Ви одержуєте можливість використовувати навчальні платформи в Інтернеті.

Скільки часу потрібно, щоб вийти на пристойний дохід?

На це питання я звичайно ставлю зустрічне запитання: а що Ви вважаєте «пристойним доходом»? Для мене особисто, коли я прийшов у мережний маркетинг, прийнятним доходом була сума 1500$ на місяць. На такий дохід реально вийти приблизно через 20 місяців. У кожної людини є свій бюджет часу. Тому немає єдиної формули, по якій можна обчислити потрібний час.

Чи потрібно займатися продажами?

На це питання я звичайно відповідаю так: якщо вам подобається займатися продажами, Ви можете продавати. Але особисто я не вмію продавати, і мені це не подобається. Коли я вибирав компанію, з якої збирався співробітничати, для мене одним з факторів був ОО (особистий об’єм), який я міг би виконувати, купуючи продукцію просто для особистого використання.

Як багато потрібно залучати людей?

У мене зустрічне питання: «А який дохід Ви хотіли б мати?» Якщо Вас влаштовує додатковий дохід 200-300$ на місяць, те досить знайти 2-4 партнерів, які будуть серйозно ставитися до бізнесу, і Ви забезпечите собі цей дохід. Для того, щоб зрозуміти скільки потрібно залучати людей, потрібно подивитися маркетинг-план. Якщо Вас цікавить дохід від 20 000$ на місяць і більше, те потрібно знайти 20 і більш серйозних людей, які готові будуть вийти на дохід 200$ і більш. І в цьому випадку Ви вийдете на дохід від 20 000$ на місяць і більш. Потрібно правильно оцінити свої можливості й готовність серйозно віднести до цього бізнесу.

Який асортименти продукції?

Компанія виробляє різноманітний асортименти продукції для здоров’я й краси. Усього більш 600 найменувань. Але працювати Ви будете тільки з тим, який зареєстрований на вашому ринку. Звичайно це близько 200 найменувань. Зверніться до тієї, людини, яка дала Вам цю інформацію. І Ви одержите безкоштовно каталог в pdf форматі.

Наскільки надійна компанія?

Це питання у свій час у мене було одним із ключових при виборі компанії. Знайомі спеціалісти в області фінансів  підказали,що для мене достатньою умовою буде наявність компанії в лістингу NASDAQ. Будь-яка людина, що розбирається у фінансах, може зайти на сайт NASDAQ і оцінити фінансове становище компанії. Це я у свій час і зробив. Мені сподобалося, що компанія не має довгострокових кредитів. Для надійності компанії в цей час дуже важливий фактор відсутності довгострокових кредитів. Втім, Ви це можете при бажанні зробити самі – зайти на сайт і оцінити надійність.

Чи якісна продукція?

Це питання в мене також було одним із ключових при виборі компанії, тому що тільки якісна продукція буде затребувана на ринку протягом тривалого періоду часу. Що мене переконало в якості.

1. Присудження в 2002 році журналом Nutrition Outlook компанії 1 місце серед компаній США по якості продукції.

2. Співробітництво проф. Стейси Белл (Stacey Bell) з компанією.

3. Наявність науково-дослідного центру при компанії. Це єдина компанія у світі, яка  має науково-дослідний центр при своєму виробництві. 

Наступна: Крок перший