Що таке мережний маркетинг

Ви, швидше за все, неодноразово чули про мережний маркетинг. У багатьох людей є вже своя власна думка про мережний маркетинг. Хтось уважає, що в мережному маркетингу потрібно продавати продукцію. Хтось думає, що потрібно вміти переконувати людей… Хтось певен, що потрібно володіти маніпулятивними техніками, щоб досягти успіху в мережному маркетингу. Є досить багато різних думок із приводу, того, якими навичками потрібно володіти, щоб бути успішним в цьому бізнесі.  І більшість із цих суджень не зовсім точно передають інформацію про мережний маркетинг.

Давайте розглянемо деякі не зовсім точні думки із приводу мережного маркетингу.

У мережному маркетингу потрібно продавати продукцію

Так, для деяких компаній це вірно. Для того, щоб зрозуміти, чи потрібно продавати продукцію чи ні, наприклад у компанії «А». Вам потрібно подивитися маркетинг-план компанії та довідатися, які вимоги по ОО (Особистому Обсягу, щомісячному) існують у компанії. Якщо в компанії вимоги до ОО 200-300 $ – щомісячні закупівлі, то швидше за все Вам потрібно буде займатися продажами продукції. Іноді бувають умови 500$ і вище. Тоді абсолютно точно Вам потрібно буде займатися продажами. І в цьому випадку потрібно поставити запитання собі: «А як я зможу знайти час для того, щоб створити мережу, завдяки якій буду одержувати пасивний дохід?»

Пасивний дохід –  дохід, не залежний від щоденної діяльності.  До таких відносять відсотки на внески, дивіденди, комісійну винагороду в мережному маркетингу за створений товарообіг збутової мережі. Ряд авторів до пасивного доходу відносять арендні платежі.

Але, є компанії, у яких вимоги до ОО обмежено 50-100$. До того, як я зайнявся серйозно мережним маркетингом, я ніколи не займався продажами, і я просто не вмію й не люблю продавати. Тому для мене одним з важливих факторів була розумна вимога до ОО. У тій компанії, з якої я співробітничаю – мінімальний ОО становить близько 42$ на місяць. Отже, для того, щоб одержувати винагороду за роботу створеної організації потрібно придбати продукції на 42$. Питання: а навіщо цю продукцію комусь продавати? Я продукцію купую для особистого споживання.

У мережному маркетингу потрібно вкладати гроші.

Це ще одне з оман про мережний маркетинг. У мережному маркетингу не вкладають гроші, а купують продукцію для особистого споживання або для продажу в роздріб, якщо вимоги по ЛО значні. Я у своїй компанії купую продукцію для себе. Я просто перестав купувати деякі продукти у звичайній торговельній мережі, а почав купувати в компанії, з якої підписав партнерську угоду (угода про покупку продукції зі знижкою). Напевно, у Вас зараз виникає питання, а що це за продукція? Я перелічу тільки кілька продуктів, які я особисто купую щомісяця для себе: мийний засіб, зубна паста, шампунь, кондиціонер, вітамінні напої. Напевно, 99% людей купують подібні продукти у звичайній торговельній мережі. Але звичайна торговельна мережа не платить комісійну винагороду за те, що я купую в її магазині продукцію й іноді розповідаю знайомим про те, яку вдалу покупку я зробив.

У мережному маркетингу потрібно володіти маніпулятивними техніками.

У мене питання: якщо Вам сподобався вітамінний напій, який Ви купили в магазині. І Ви розповіли про цей своїм друзям. І може бути дали спробувати ім. І Ваші друзі теж вирішили купувати для себе вітамінний напій. У цьому випадку можна сказати, що Ви використовували маніпулятивні техніки?

У мережному маркетингу потрібно вивчити інформацію про всій продукції.

У мене питання: а якщо продуктів кілька сотень найменувань, скільки в цьому випадку потрібно витратити часу для того, щоб вивчити продукцію? Так, якщо в компанії від одного до п’яти продуктів, тоді в цьому випадку потрібно вивчити всю інформацію про продукцію. Це допоможе в розвитку бізнесу. Але компанія, з якої я співробітничаю, виробляє більш 600 продуктів. У мене є 10 улюблених продуктів. Я не знаю дуже багато про ці продукти, але я знаю, у яких випадках допомагають мені ці продукти, у чому вони полегшують мені життя. І я можу порадити людям, у яких є подібні проблеми, як вони можуть розв’язати свої проблеми.

Таким чином, можна сказати, що мережний маркетинг досить різноманітний.  У деяких компаніях потрібно вміти продавати продукцію, щоб бути успішним. А в деяких компаніях ця навичка, буде тільки заважати створювати збутову мережу. У деяких компаніях потрібно все знати про продукцію, а в деяких – це неправильний підхід. Вам самим потрібно визначити ті критерії, які будуть підходити саме для Вас. І вибрати ту, компанію, яка найбільше підходить саме для вас.

У нашій компанії:

  1. Продавати продукцію не потрібно.
  2. Вивчати всю інформацію про продукцію – це неправильний підхід.
  3. Знати спеціальні технології для просування продукту не потрібно.
  4. Вкладати гроші не потрібно.

Лише потрібно зробити наступні прості кроки:

  1. Потрібно вибрати ті продукти, і почати використовувати, які сподобалися вам і членам вашої родини.
  2. Почніть проходити навчання у свого наставника (людину, яка познайомила вас із бізнес можливістю й продукцією). Він підкаже вам на першому етапі, що потрібно робити і як. Обов’язково зверніться до нього. І обов’язково познайомтеся з наставниками вашого наставника. Це прискорить розвиток вашого бізнесу.
  3. Віднесіться серйозно до мережного маркетингу.  Це допоможе Вам досягнути успіху в цьому виді діяльності.

Наступна: Модель бізнесу