Вадим Двегубський.

 Просто, як курячий бульйон.

Більшість нових людей приходять в “ Эн-Эс-Пі” (NSP) з надією на хоча б скромний дохід і з величезною непевністю в тому, вийде чи в них що-небудь взагалі. Упевненість в успіху звичайно з’являйся не через день-два, а лише коли приходять перші більші чеки.

Проблема в тому, що люди прагнуть усього й відразу. До речі, саме тому квітнуть усякі фінансові піраміди. Отут усі зрозуміло: обіцяють багато й відразу. Мережний маркетинг відрізняється тим, що не багато й відразу, але зате дуже надійно й надовго. Не всі ті, що прийшли з надією щось одержати чекають до цього моменту.

Для тих, хто тільки що зіштовхнувся із цим бізнесом, мені дуже хотілося б сказати, що важливо не зупинятися й не чекати миттєвого результату. Це поетапна побудова бізнесу, що вимагає витрат часу, зусиль на власний розвиток, що й не дає миттєвої віддачі. Важливо знати, що результати неодмінно будуть, але для цього потрібно спокійно й планомірно працювати.

Хоча зовсім не обов’язково відкладати все убік і займатися тільки цим. Я переконаний, що якщо людина буде займатися мережним маркетингом хоча б по 2-3 години, але щодня, те найвищого рангу в нашій компанії він досягне не більш ніж через сім років.

Якби мені хтось сказав, що можна без усякого початкового капіталу, без ризиків і серйозних фінансових зв’язків протягом п’яти років вийти па такий рівень доходів, то я б цю пропозицію дуже серйозна розглянув. Однак ні про що подібному я не чув. А в нас вищий ранг – я вже можу це сказати – забезпечує дуже значний дохід.

Дуже важливо розуміти, що рано або пізно ти виявишся нагорі, але не потрібно думати, що це відбудеться прямо завтра. Це повинне бути заплановане – поганий той солдат, який не прагне стати генералом. Уже якщо ти починаєш грати в цю гру, те повинен розуміти, що рано або пізно виграєш її. Але шлях до цієї мети необхідно розбивати на дуже маленькі підзадачі. Зовсім незначні спочатку та поступово вони збільшуються. І ще, найголовніше – упевненість, що рано або пізно це відбудеться.

Якщо подивитися з боку на мережу Члена ради директорів, то побачиш величенну структуру. Здається, на її побудову потрібні такі гігантські зусилля й стільки часу, що це чи навряд досяжне. Але якщо розбити роботу на етапи, то з’ясовується, що запросити друга або знайомого на презентацію – це досить просто, спробувати продукцію – просто, укласти контракт – дуже просто. Потім запросити ще однієї людини й повторити всі ці нескладні процедури. Можна знайти людину, яка вже стала лідером і запитати, чи важко було їм стати. Я певен, що більшість відповість, що це було дуже просто. Можна знайти лідера-асистента й запитати, чи складно було виростити лідера під собою. Думаю, він скаже, що ні, у загальному-те це було не складно. І от виконання всіх цих маленьких етапів виштовхує тебе на найвищий щабель, і під тобою, хоча й незалежно від тебе, складається величенна держава, яким насправді дуже просто, управляти.

При цьому як запрошуєш на самому початку своїх друзів і знайомих, так і продовжуєш залишатися серед приємних і цікавих тобі людей. Для мене особисто мережний маркетинг ще й дуже гарний привід знайомитися з новими людьми. Адже з віком коло спілкування починає звужуватися. Найкращі знайомі – шкільні, студентські друзі. Нових людей ми якось усе важче підпускаємо до себе, і, щоб уже підпустити до себе когось, потрібна загальна тема, захоплення наприклад.

Для мене Nature’s Sunshine – це ще й просто дуже гарна тема, щоб подружитися з людиною, адже це й здоров’я, і фінанси – це всім цікаво. І в мене в цій області є що розповісти. Якщо це цікаво людям, то в нас з’являється загальна захопленість. У такий спосіб розширюється коло друзів, з якими просто займаєшся тим. що тобі подобається, тобто загальною улюбленою справою.

Так що все це в загальному-то дуже легко, і я завжди говорю, що якщо в початківців виникає питання, чи варто продовжувати займатися цим чи ні, те це говорить про те, що щось не так. Тому що мені здається, що займатися мережним маркетингом настільки природно, що це стає просто частиною твоєї поведінки, частиною твого життя. І питання займатися цим чи ні – просто не варто, тому що не можна не розповідати про те, що тобі подобається, не можна не знайомитися з тим, з ким тобі хочеться, і раз познайомився, та не розповісти про те, що тобі хочеться розповісти. Мережний маркетинг – це не робота, а стиль життя.

Сама більша помилка, особливо в новачків, і особливо в мережному маркетингу, – це коли люди починають “умничать”. Мережний маркетинг – як курячий бульйон. Це дуже смачна штука, але, щоб її зіпсувати, досить зробити дуже просту річ – що-небудь у нього додати. Додаси картоплю – уже не так смачно. Ще яку-небудь піджарку туди додаси – ще менш смачно. Курячий бульйон примітивний. Просто не треба ускладнювати, і він буде смачний і сподобається більшості людей. Так само й з мережним маркетингом. Кожний намагається щось привнести. Чим більш ділова та амбіційна людина приходить у бізнес і бачить, яка це проста штука, тим частіше вона думає: “Ну, це без мене вона була проста, а зараз я отут накручу, і все буде набагато цікавіше й значніше”. І, як правило, зрештою вертається до тієї ж простоти, з якої й треба було починати колись. Я робив усе те ж саме, тому мені це так добре знайомо. І я продовжую це бачити. Історія така, що люди не вчаться на чужих помилках і увесь час намагаються знову винайти велосипед.

А взагалі, найпростіші істини легко засвоюються, прості схеми найкраще працюють. Спочатку, звичайно, як у будь-якій іншій справі, потрібно деяка напруга, а потім заняття мережним маркетингом стає такою же природньою справою, як чистити зуби ранками. Ти просто забуваєш, що ти це робиш.

Найважливіше, що мені дав мережний маркетинг, – незалежність від якого б то ні було начальства та від прив’язок до часу, місця, тобто те, що називається воля. Це дійсно дуже важливо, і мало який інший бізнес може це дати. Для мене на сьогоднішній день (15 років я займаюся мережним маркетингом, тобто практично все свідоме життя, якщо відкинути інститут) жахливо вставати по будильникові – я не люблю й не прагну це робити,. Я можу працювати тоді, коли хочеться, з тим, з ким хочеться. Це теж дуже важливо: я завжди вибираю людей, які мені приємні. Мережний маркетинг позбавив мене від найстрашніших, по-моєму, у житті речей: я можу не залежати від думки якогось начальника, не намагатися догодити комусь, вислужиться. Я почуваю себе вільним і певен, що це назавжди. Ну, зрозуміло, я одержав і фінансову волю. На самому початку, звичайно, її ще не відчуваєш, але коли виходиш на стабільно високі чеки, те тоді-те ти можеш дозволити собі практично все, що захочеться. Поїхати в будь-яке місце, купити будь-яку машину, квартиру. Гроші – це не найвища мета, але вони визначають ступінь можливостей, і при ранзі Члена ради директорів ступінь волі високий.

Источник